reede, 21. märts 2014


MATEMAATIKA

Matemaatika tunde aitab minul lastega läbi viia just näitlikustamine ja läbitegemine.

Kuna ma õpetan matemaatikat kolmele klassile korraga, siis vajab see üsna suurt eeltööd, et sobitada omavahel teemad, mida saab koos õppida ning ma ei peaks õpetajana kulutama iga klassi jaoks mingi osa  tunnist (15.min), vaid ma saaksin siiski kõikide lastega olla koos terve õppetunni (45. min). Kui tund on just sellisel viisil ette valmistatud, siis saavad kasu nii lapsed kui ka mina õpetajana, sest ühine teema saab korraga selgeks õpetatud.
Olen selliseid tunde kasutanud eelkõige ka mõõtühikute, kella ja raha tundmaõppimiseks.

Matemaatikas peavad sellised teemade sobitamised siiski hoolega läbi mõtlema, kuna unustada ei saa ju ka järjepidevust (üks teadmine viib teiseni) ja on teemasid, mida peab teinekord eraldi klassiga käsitlema. Selle jaoks on tunniplaanis siiski ka üks matemaatika tund nädalas iga klassi jaoks eraldi.

Tunnis kasutatud pildimaterjal

Arvude ja arvsõnade harjutus

Tunnis kasutatud jagamise näitlikustamine

Tunnis kasutatus tööleht (S. Piht 2008)






Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar